Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Reklamovat můžete poškozené zboží, nikoliv zboží které Vám nesedí, v případě že Vám zboží nesedí a chcete ho vrátit využijte tento postup: Vrácení zboží.
Zde máte k dispozici kompletní reklamační řád.
Adresa pro Vrácení zboží:
Lukáš Ondráček
Nové Město na Morave 592 31,
Mendlova 1533
Česká republika
Postup reklamace:
1. Prvně nás prosím kontaktujte na e-mail: info@axol.cz nejlépe s fotografií, popisem vady, číslem objednávky a kódem poškozeného produktu.
2. Po obdržení žádosti o reklamaci Vám zašleme přesný postup, jakým způsobem poškozené zboží odešlete na naši adresu.
Jak dlouho bude trvat reklamace?
Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji.
Máte nějaký dotaz ohledně reklamace?
Napište nám na email info@axol.cz. Rádi Vám se vším pomůžeme!
Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Souhlas můžete odmítnout zde.
Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.